نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

چرم در ابتدا یک محصول طبیعی می باشد که از پوست حیوانات ساخته می شود و برای استفاده از پوست آنها بسیاری از حیوانات بی گناه کشته می شوند تا بتوانند از پوست آنها استفاده کنند. اما برای حل این مشکل خط تولید چرم مصنوعی راه اندازی شده است که می توان از آن چرم تولید کرد  و موارد کاربرد زیادی دارد. این محصول، یک ورق است که از چندین لایه نازک ساخته شده است و تشکیل شده از پارچه های آستری، لایه چسب، فوم و اسکین می باشد.

تمامی لایه ها به جزء آستری که معمولا از جنس تریکو می باشد و دارای مواد شیمیایی بر پایه پلی وینیل کلراید و یا پلی یورتان است. ممکن است در بعضی از مواقع به دلیل درخواست مشتری و نوع کاربرد این لایه ها ضخیم ترشوند. در کارخانجات چرم مصنوعی به دو روش خشک و تر چرم را تهیه و تولید می کنند. 

مواد اولیه برای تولید چرم مصنوعی

  • پلی وینیل کلراید
  • روغن DOP
  • کربنات کلسیم

اما لازم است ذکر شود که پلی وینیل کلراید در داخل کشور هم تولید می شود اما تکنولوژی موردنیاز برای تولید نوع Emulsion در داخل کشور وجود ندارد و در حال حاضر گفته شده که پتروشیمی الغدیر این خط تولید را می خواهد راه اندازی کند. (منظور همان خط تولید (PVC(e). به همین دلیل افرادی که قصد دارند راه اندازی خط تولید چرم مصنوعی را انجام دهند باید مواد اولیه مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر مانند: کره، روسیه خریداری کرده و وارد کنند.

کاربردهای مختلف چرم مصنوعی

از چرم مصنوعی در تولید کفش، کیف، مبل، صندلی خانگی، اداری، تولید پوشاک، کفپوش های ورزشی استفاده میکنند. 

دستگاهها و ماشین آلات تولید چرم مصنوعی

انواع دستگاههایی که برای تولید سنگ به کار می رود مخزن ذخیره مواد، میز برش و کنترل پارچه، میکسر پروانه ای، دستگاه تزریق مواد، سیستم هوشمند نقش زنی، ذخیره محصول برای بسته بندی، دستگاه برش، بسته بندی نهایی

خرید این تجهیزات نیازمند سرمایه بالایی می باشد که افراد سرمایه دار باید بدانند برای راه اندازی خط تولید چرم مصنوعی باید بخش زیادی از سرمایه خود را صرف خرید تجهیزات، محل احداث، به کارگیری نیروهای متخصص و نیمه متخصص کنند.

 اما کارخانجات چرم مصنوعی نیز به تعداد موردنیاز و حتی بیشتر از آن نیز وجود دارد و این موضوع باعث می شود که شما طبیعتا رقیبان بسیار زیادی نیز داشته باشید. 

برای اینکار بهتر است به جای راه اندازی خط تولیدی که مطمئن هستید قبلا توسط افراد دیگری راه اندازی شده است، از خط تولیدی پرسودی استفاده کنید که اطمینان داشته باشید می توانید در مدت زمان کوتاهی بدون رقابت و هزینه برای تبلیغات بسیار زیاد، به سود بسیار بالایی می رسید. 

شرکت سارگن استون با ارائه کردن خطوط تولیدی پردرآمد فرصت طلایی در اختیار سرمایه داران قرار می دهد و با مشاوره هایی بسیار مفید در زمینه هریک از این خطوط تولیدی در تصمیم گیری نهایی شما اثر بسیار مثبتی بر روی آن می گذارد. 

با مدیریت مجموعه سارگن در تماس باشید تا بتوانید مشاوره ها را دریافت کرده و کسب وکار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: